Nyfunnen ö

Jag har verkligen fastnat för Delsjöarna och naturen där, så så vackert är det. Och sicka (oj vad länge sedan jag använde det ordet. Hade i princip inflation för en tid sedan.) jo sicka möjligheter det är till all sorts träning, friluftsliv och äventyr. Idag sprang jag till Stora Delsjön och upptäckte en, för mig ny ö! Fick springa över en liten träbrygga och "hoppa" på klippor. Det var dessutom där all snö som finns kvar här i trakterna gömt sig. Fint! Strålande em-sol och en istäckt, stor sjö. Där stod jag ute på en nyfunnen udde (och ute på isen) och synade skapelsen. Vackert var det.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vad vackert det är i ditt närområde!

2013-03-24 @ 09:07:57
Postat av: Pappa

Verkligen härliga stigar runt sjöarna.

2013-03-24 @ 23:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0