Fridayfun!

Har precis uppnåt ett av mina löparmål. Nämligen att springa runt både Stora & Lilla Delsjön. Wej! Hur fint som helst!!! Ca 1 mil i strålande sol och klarblå himmel. Is och snöfria grusväg/stigar upp och ner. För den är riktigt kupperad rundan! Så fin!, härligt!!

När jag kom hem hade jag 45 min hemma, så nu har jag duschat och ätit lite mellis. Ska nämligen iväg till gymmet med Lisa och dansa zumba nu, om 7 min. Inte ofta man duschar efter ett träningspass och byter om till träningskläder igen, go for it. Fridayfun!!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej va fint. Jag få kanske hänga med någon gång. Man kanske kan gå och ha matsäck med sig. Kram

2013-03-15 @ 18:51:18
Postat av: Maggan

Låter härligt, hoppas zumban var till belåtenhet också!

2013-03-15 @ 22:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0