Elina på väg!

En onsdag som går i ett! Jobb kl 7,30-16. Därefter cykla jag till gymmet för att möta upp med Lisa för 45 min zumba. Den var inte bland de roligaste jag vatt på och gav inte så mkt träningsmässigt så det blir nog löpning på onsdagar framöver. Men kul att testa den såklart. Snabbt till Ica, hem, duscha och nu är jag på bussen till Krokslätt. Ska på Life där ikväll så det ska bli roligt och spännande. :) kan ju kalla det som min första "riktiga Life" då vi träffades på ett café för två veckor sedan, och bön & lovsång i kyrkan förra onsdagen. Nice!

Kvällen kommer knappast bli ung för kl 23,30 anländer min skönaste norrlandskompis Elina till Landvetter. Sen tar hon flygbussen så ska vi mötas på centralen. KUL!!!! Elina ska bo hos mig till fredag nu, wiho. :)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hektisk dag! Zumba har jag aldrig provat, men verkar ju vara populärt! Ses vi hos Lisa imån, eller? Vi skjutsar dit Mike.

2013-03-06 @ 19:28:34
Postat av: Lina

Ja vissa dagar blir så. Nu slipper jag ju iaf att tänka på någon NK! :) lifen ikväll var riktigt bra, kom hem nu och ska snart möta Elina. :) yes! Vi ses imån! Toppen du kunde byta pass på jobbet!

2013-03-06 @ 22:14:03
URL: http://linafinas.webblogg.se
Postat av: Maggan

Jättekul att ses o samtidigt träffa härliga Elina, hälsa henne så gott!

2013-03-08 @ 11:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0