Våfflor

Våfflelkväll med Emma, så mysigt! Dock är mitt våffeljärn inte riktigt ingräddat ännu så de fastnat rätt lätt om man inte smörar tillräckligt. Är det någon som har ett bra tips på hur man smörar övre delen av järnet, utan att det flödar fett så tar jag gärna emot!

Vi fick även bevis på att min brandvarnare fungerar, just när näst sista våfflan var färdig började det tjuta så där som bara ett brandlarm gör! Hjälp haha. Alltid gott och mysigt med våfflor, men oset efteråt är ju inte speciellt nice. Vägs dock upp såklart. :)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Kom Kenneth farandes när brandlarmet gick igång?

2013-01-25 @ 09:15:25
Postat av: Lina

Hehe, nae jag var något snabbare. Det måste sitta i blodet det där med expressreaktion vid brandsignal.

2013-01-25 @ 18:05:16
URL: http://linafinas.webblogg.se
Postat av: Pappa

Du ryckte ju ut även till Microsoft. Eller hur?

2013-01-25 @ 21:54:12
Postat av: Pappa

Micron ska det va.

2013-01-25 @ 21:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0