The message

Just börjat tågresan till Värnamo. Och eftersom jag bara hann hem och vända efter jobbet har jag tom med mig lite matsäck, småmysigt ju. :) och se vilken bok jag har köpt! The message, på svenska. Det är en nyöversättning av Bibeln i ett mer vardagligt talat språk. Den är indelad bok för bok och även i kapitel. Inga verser. Ska bli riktigt, riktigt spännande att börja läsa! Har bara hunnit med halva inledningen än så länge.

Största orsaken till att jag åker hem är att jag ska plugga Naturkunskap. Ska skriva världens största uppsats känns det som! Lagom roligt. Men tänk vad mkt jag kommer lärt mig efter den här helgen iaf. Den handlar både om evolution och fysiologi. Kikade lite fort på den efter jobbet idag, och den känns som sagt helt enorm! Hrm. Ska börja här på tåget snart, när det blir mörkt tror jag. Jag gillar ju som sagt att titta ut genom fönstret. Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ha en go helg i Vmo, hoppas pluggandet går bra!

2013-01-18 @ 22:18:03
Postat av: Lina

Tack så mycket Maggan! :) Har just en kort paus från racet jag börjat med ikväll. Skriver för fullt om blodomlopp och hur hög höjd påverkar kroppen.

2013-01-18 @ 23:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0