Next step

"Neeej, Lina gå inteeee!" Det är de orden jag minns mest från sista dagen på förskola. Två av mina 3-åriga killar står vid ytterdörren och vill hindra mig från att gå hem idag. Kommer sakna de små liven!

Jag fick en tack-gåva av mina kollegor. :) En mörk choklad, en kopp och en djup tallrik i ljusblått med vita prickar. Lite chabby chic varning, tänker man mig så alltså. ;) De var fina! De tyckte jag ska ha koppen på min framtida arbetsplats, och minnas tillbaka på dem hehe.

Hem och tog en avslutningsfika med mig själv. Sen har jag tagit en rätt lång power walk. Så härligt! 7,7 km på 1h 6 min. Runt vackra Härlanda tjärn. So blessed! Nu ska jag, Lisa och Robin ner till gymmet. Dock har jag fått ont i halsen men jag hoppas det inte ska hindra mig i passet Bodycombat! Oh yeah! Here se go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0