Låt kroppen jobba!

Oj wow vilken träningskväll! Efter 30 minuter dans fuego insåg jag att jag nästkommande halvtimme kunde få ut aningen (mycket!) mer träning om jag gick ut i gymmet ist. Dansen var inte lika rolig som zumba och inte alls så intensiv, men kul att testa. (Och på övriga deltagare såg jag att man efter en timme blev svettig). Men jag gick ut i gymmet där det blev 2 km rodd och 15 min crosstrainer. (mkt folk så det var tur jag fick dessa maskiner. :)) Därefter hoppa jag på en timmes intensivgympa, som minsann var den tuffaste gympa jag varit på, ever!! Betoning på INTENSIV. Vilken järnkvinna som höll detta pass, hon var runt 55 år skulle jag tro, rätt liten, smärt och SÅ stark! Oj galet vilka styrkeövningar hon tog med oss på, var länge sen jag kände mig så svag haha. Men verkligen roligt pass, och att ta ut sig så i musklerna. Sedan var det även endel spring och hopp och kondition. Jag gillar den här variationen så mkt med styrka och kondition. Och gympa är verkligen ett bra sätt att träna hela kroppen! Goooo! :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra träning på Friskis. Bra att man kan välja det som passar.

2013-01-17 @ 22:49:27
Postat av: Lina

Yes! Det är ju lite variation på utbuden. De har endel spinning och indoor walking oxå. Du kanke skulle testat deras yoga förresten? ;)

2013-01-18 @ 06:50:04
URL: http://linafinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0