Laddat med skridskor i strålande SOL.

Har haft en kanondag ute i vintervädret med mamma och pappa idag! Vi har åkt 16 km långfärdsskridskor med ett lovely fikastopp efter halva vägen. Strålande sol och klarblå himmel. Kunde inte varit bättre! Nu sen någon timme tillbaka håller jag på med min uppsats i naturkunskapen. Kände att jag var tvungen att ta en liten paus och dela med mig av den här lovely låten, God is able, med Hillsong. http://www.youtube.com/watch?v=AwaKvZWE6t8&feature=fvwp&NR=1 . Vi worshipar (svengelska haha) den i Connect ibland och jag älskar den verkligen! For the Lord, our God is able. Nu ska jag fortsätta att skriva här, och lyssna en sjätte, sjungde, åttonde gång på den här awesome låten. 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Vad härligt det låter, var det inte kallt?

2013-01-19 @ 21:01:01
Postat av: Lina

Det var lite rått när vi vände tillbaka mot osudden efter fikan. Då vi hade solen i nacken istället för rakt framför oss, och även lite kylig vind i ansiktet. Då frös jag lite granna.

2013-01-19 @ 21:51:58
URL: http://linafinas.webblogg.se
Postat av: Mamma

Hej det var verkligen en härlig skridsko tur med fika. Kan du inte lägga ut en bild så vi verkligen minns vilken fin dag vi hade. Snön som gnistrade så filt i solskenet.

2013-01-21 @ 19:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0