Hike

Blev en redig söndagspromenad med Lisa och Robin idag. Så gött att vi bor nära så man kan ses spontant så där! En promenad är ju alltid härligt! Vi bestämde att gå via gamla svt-huset Stora Torp, som har anor från Gustav Vasas tid, fräckt! Vi hade aldrig gått där innan så det var lite spännnde! Stor, vacker bokskog. Vi gick förbi ett stall, en golfbana. Såg antydan till längdskidspår, yeah. Dessutom snöar det idag vilket gav ännu mer äventyrskänsla. Små stigar, stora stigar. Snö på träden. Efter drygt en timme kom vi fram till en sjö och en badplats. Då kände Robin igen sig, han brukar kör mtb där nämligen, nice! Vi var vid badplatsen vid Stora Delsjön. Fint! En tavelkarta stod där också så nu vet jag hur jag ska springa för att sätta ihop den här turen med andra rundor jag sprungit i Skatås. Spännande!

Ikväll sen har jag vatt i church, så gött att va där igen, yej! "Att göra gott i det lilla ger dig vanan att göra skillnad i det stora."


Kommentarer
Postat av: Pappa

Härlig promenad. Ni har verkligen härlig natur (vildmark) inpå knutarna. Jag o mamma var ute o skrinnade i em. Hade fika med oss. Mike o Johan har precis varit här.

2013-01-27 @ 22:00:16
Postat av: Lina

Ja det är faktiskt riktig vildmark! We like! Åh, härligt med skridskor! Kul att Mike och Johan hälsat på!

2013-01-27 @ 22:10:43
URL: http://linafinas.webblogg.se
Postat av: Maggan

Vid gamla SVT huset o där runt omkring promenerade vi med Mattias en gång, när han bodde på Carl Larsson gatan o Lennart o jag har också cyklat där i trakterna o vid stora Delsjön har jag varit o badat, det är vackra områden.

2013-01-28 @ 09:39:48
Postat av: Lina

Härligt! Gött det är så nära ju! Jag skulle vilja vandra lite längre, där på bohusleden, verkar fint! Har du vandrat nåt av den Maggan?

2013-01-28 @ 17:19:45
Postat av: Maggan

Inte Bohusleden, men det skulle vara skoj.

2013-01-28 @ 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0