Go go lördag morgon. :)

Åh vilken start på denna lördag! Kl 8,15 ringde klockan, sen åt jag en banan, gjorde mig i ordning och drog till Friskis. :) Kl 9 väntade ett medel jympa pass (ja, haha de skriver gympa med J!) Jag tyckte ju det här var early morning för en lördag, men vi var riktigt många där och gympade! Maxantalet för träning i salen är 80, och det var nog nästan så många, kul! Och väldigt blandade åldrar! Passet går att jämföra med hederlig gymmix-gympa i Värnamo (inte den intensiva). Jag skippade stretchen och gick ut till gymmet där det blev 15 min crosstrainer. Kände mig lite som tjejerna i Solsidan så jag tänkte på att dra upp tempot hårdare än de iaf haha. Det var ganska lugnt med folk där ute så jag passade även på att spana in lite maskiner. :) Sen körde jag olika reps (har för mig man kallar repetitioner sådär?) på tre olika arm- och bröstmaskiner i tre rundor. Riktigt roligt faktiskt. Så kul med Friskis-vecka nu!! :)

Lång lördagsfrukost kan ju vara det bästa, och lagom tills idag började min prenumeration på DN, nice! :) Ska ner till Lisa och Robin om en liten stund, så kommer Alex och Jackie dit och vi ska äta våfflor hehe. :) Tätt mellan frukost och brunch idag!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra pass Lina. Har själv kört ett pass skridsko på Vidöstern. :)

2013-01-12 @ 14:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0