Christin på besök!

Nu har Christin äntligen vatt och hälsat på mig. :) vi träffades på stan igår efter jobbet och sen blev det lite shopping. Massor folk och galet varmt! Skönt att komma hem sen haha. Resten av kvällen var vi nere hos Lisa och Robin där de bjöd på middag. Fläskfilé, klyftpotatis, kidneybönor och bearnaisesås. Redigt nice! Vi kollade även på två (!) filmer. Taken 1 och Taken 2. Riktigt fredagsmys. :) solroschips, morotsstavar, gurka, cashews och dip.

Lördagen började mysigt med sconesfrukost hos mig. Robin och Lisa kom upp. :) bakade ett nytt recept med dinkelmjöl och lite kesella. Sedan en promenad i Lunden och bl.a. hämta mina nya (sjukt snygga!) skidgladögon jag har köpt. Nu åker Christin till Trollhättan och jag ska till centralen för att möta Isabelle så ska vi till Alingsås och ha det mysigt! Love that city. :)

Härligt med Christin på besök! :)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Besök på Espresso House kanske?

2013-01-26 @ 15:26:48
Postat av: Lina

Det kunde man nästan tro, men detta fiket hette Coffee house. Blev varsin god semla. :)

2013-01-26 @ 17:36:26
URL: http://linafinas.webblogg.se
Postat av: Maggan

Ja så heter det ju, gott med semla!

2013-01-26 @ 17:53:45
Postat av: Lina

Fast vi brukar rätt ofta gå till Espresso house. Det är två olika, men förvillande lika!

2013-01-26 @ 22:46:12
URL: http://linafinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0