Mareld

Nu har jag iaf fått bekräftelse på min anställning i vikariepoolen så jag kan börja jobba igen. Fick förfrågan att vika som musiklärare idag, men hur skulle det sett ut? Haha. Har ett pass inbokat på fredag på en förskola än så länge, guld värt att veta om det så här någon dag innan! Vatt och fikat med mina förra kollegor Anna och Malin i Haga nu. Så mysigt. :) Udda tid att caféet stängde kl 18,30. Jag drack en kopp grönt te som jag aldrig smakat innan, riktigt gott var det så det var synd jag glömt namnet. Tycker att grönt te har en förmåga att bli lite för beskt annars men det här var nice. Eller nu kom jag på namnet hehe, Mareld hette det. Va nu det kan vara för något? Så vill ni ha tips på ett gott, grön te. Go for Mareld. :)


Kommentarer
Postat av: Maggan

ICAs ekologiska med smak av apelsin o svarta vinbär är gott tycker jag, men det ska bara dra 2-3 min, annars kan det bli för beskt.

2013-02-19 @ 21:26:40
Postat av: Lina

Tack för tipset! Det låter som en spännande och god kombination med apelsin och svartvinbär. Må prövas. :)

2013-02-19 @ 21:35:05
Postat av: Lisa

Men Lill! Du har la koll på Mareld!? Thor och Co. Var ju med om det. Likaså jag och Robin i Bohuslän. :)

2013-02-20 @ 15:40:56
URL: http://lisasandstrom.tumblr.com
Postat av: Lina

Vadå "var med om det?" Vad är Thor och Co.? Nae jag hade inte koll på Mareld!

2013-02-20 @ 16:28:26
URL: http://linafinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0