Jönköping

En mysig visit i Jönköping som inleddes med bio där vi såg filmen Ego. Att rekommendera! :) Vi skippade hamburgarna igår och åkte en till Christin istället och gjorde en redigt god fruktsallad och drack te. Lisa har verkligen inflarrat mig med val av frukter. Drar mig också helt åt det exotiska hållet nu för tiden. Att Christin hade jordgubbar hemma var ju pricken över i på en fin sallad.

Idag gick jag och Christin på en morning walk runt rocksjön. En redigt go start denna lördag! Vi gick upp i ett fågeltorn och även delar av rundan gick vi på spänger. Jag tycker det ordet är så festligt hehe. Vår walk tog 1h 20 min så sen var vi lagom hungriga. Är ju extra gött med frukost då. Stor, lovely helgfrukost med smoothie, kokt ägg, hembakat bröd, pålägg och te. Yammie. Promenad till city där vi mötte Emma. Mycket folk i rörelse denna lördag må jag säga. Vi gick i lite olika shops blandade med vinterrea och fräscha vårkläder. Nu är jag på tåget hem och ska fortsätta infria mitt nyprslöfte att läsa mer böcker, här med min ytterst spännande chicklit bok Elsas hemlighet.. ;) Mysig första del av helgen att hälsa på i Jönköping. Nice!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vad gott det ser ut, kul att träffa goa vänner o mysa med dem!

2013-02-16 @ 19:01:17
Postat av: Christin

Tack själv <3

2013-02-17 @ 19:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0