I need you more

Jag måste påminna mig om att verkligen uppskatta de dagar jag är frisk. Brukar inte vara sjuk speciellt ofta, men nu har det slagit till. Sista uppdateringarna här på bloggen har jag ju skrivit om halsont och hosta. Nu har det utvecklats ännu mer, men tur nog blivit bättre ikväll. Vaknade riktigt risig i morse så fram till kl 15 låg jag bara hemma och vilade. Kollade på skidor och plockade lite. Därefter kilade jag ner till Lisa och Robin där de gjort semlor till oss, Anders och Simon. Fint. Det som är lite småretligt är att så fort jag skrattar, så övergår det till hosta. Vi spelade TP och förundrades över hur vissa av frågorna är så svåra och ändå klassas som barnfrågor. Vi hann inte spela klart innan vi åkte till Floda för konsert med musikeleverna på Betel folkhögskola. Riktigt bra var de! Kul att träffa Isabelle också. Goa tjejen.

Jag dricker honungsvatten och äter mycket frukt, känns som en bra boost för min förkylning. Sömnen är nog viktigast, så nu ska jag strax sova. Jag tar tacksamt emot tips mot "större" förkylningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0