Good friday

Kommer bli en riktigt nice fredag! Skulle just ut och springa lite men är svårt att veta, nu när jag fått någon slags förkylning om det har positiva eller negativa effekter på kroppen? Är som förkylningen har satt sig nere i svalget. Jag har inte ont i halsen, knappt nån rinnande näsa, men dock en rosslig klump i svalget. Och djup hosta. Nu låter ju detta värre än jag tänker mig att det är. Ska dricka honungsvatten nu ist. Om en liten stund ska jag in till stan och luncha med en kompis. Vi ska testa rawfoodbaren! Aaaa så spännande! Kommer passa mig! (checka rawfoodbaren.se). I em kommer mina franska kusiner till mig och hälsar på, får se om jag bjuder på kanelbullar, lussekatter eller semlor. Hehe. Mike har ju en speciell sorts förkärlek till kanelbullar.

Ikväll och över helgen kommer två skövdekompisar till Robin och Lisa. Så vi ska laga middag och ha fredagsmys. Kanske kolla på filmen Berättelsen om pi. En film jag hemskt gärna vill se. :) glad fredag på er!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ta det lugnt Lina om du känner lite i halsen. Det blir trevligt med kusinbesök. Sava.

2013-02-01 @ 12:19:08
Postat av: Maggan

Ett gott råd från Kenneth!

2013-02-01 @ 12:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0