Påsken

Goa påskdagar med kära återseenden av Värnamovänner. På påskafton träffades vi ett gäng för middag och mys hemma hos Hanna.

Igår var jag och mamma på road trip i Smålands urmark. En stor loppis i Moheda med enormt mycket grejer och massa folk. Gjorde inga fynd. Vi körde därefter vidare till Lammhult för att kolla på Norrgavel och Svenssons. Bestämt vilka färger på bistrostolar jag ska ha nu :) blev mysigt fika utmed en sjö också och lunch i Lammhult. Sista stoppet blev i Skärvella hos Martina och Andreas. De köpte hus och gård i höstas och jag har inte varit där sedan dess. Riktigt roligt att träffa dem och att se utbyggnad och hela renoveringen. Vilket projekt! Duktiga de är! Kvällen kom Christin och Emma till mig, kollade bl.a. på Irene Huss som gick på tv härom dagen, en dålig kriminalare.

Eric och Zara åkte till Gbg igår. Jag är kvar i Värnamo tills imån. Nu är jag, mamma och pappa påväg ut till Store Mosse. :) Blir vandring från Kittlakull idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0