Glad nyhet!

Jag har fått jobb på (nästan) heltid nu på en och samma förskola. :D Sådand flyt!! Den ligger här i Majorna och det är samma förskola jag jobbade på två dagar förra veckan. Ska vara där några veckor nu som "utöver". Så ett stöd till resten av personalen på de fyra avdelningarna. Känns grymt bra! :) Så på en dag kommer jag antagligen att vara på två olika avdelningar, en på förmiddagen och en annan på eftermiddan. Blir roligt också att vara med kids i olika åldrar från 1 till 5. Och så skönt att veta vart jag ska jobba nu, dagar och tider. :) och att bli en större del av verksamheten, lära känna barn och personal. :)

Nu ska jag snart ta spårvagnen till Gilead på Sisterhood. Så kul!! Hört att det ska vara mingel, handmassage, sång, nån som ska snacka och sådär. Bara för tjejer då. ;)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Grattis, vilket flyt du har!

2012-09-19 @ 21:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0