Fryser och har fina funderingar

Sitter i soffan med filten, te och en tallrik gröt. De stickade tumvantarna vill jag hellre ha på händerna än att de ligger här bredvid mig. Men jag tog av de nu och önskar att jag kunde skriva med dem på paddan eller att jag hade mina isländska handledsvarmare jag fick av mamma och pappa. Ska ta med dem hit till Göteborg, för snart flyttar jag! Förkylningen är lite bättre nu, efter min monstersömn på 9,5h i natt. Men då jag tänkte att jag behövde träning och luft tog jag en power walk i Slottsskogen efter jobbet, och nu sitter jag då här och fryser om mina händer. Skum känsla. Jag tänker på hur mycket glädje och kärlek jag får av mina söta kids på förskolan. Jag trivs så bra att arbeta med barn, har typ insett det nu. Kommit fram till att jag på något sätt vill arbeta med hälsa och kids (också hälsa för människor i olika åldrar). Jag hade ett gympapass med kidsen förra veckan och det var nästan hur kul som helst. De är så himla goa! Friluftsliv hade också vatt gött att få in så det här året ska verkligen bli spännande att fundera ut hur jag ska kombinera det hela!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Visst är det något att spinna vidare på barn o hälsa/idrott!

2012-09-26 @ 20:33:54
Postat av: Pappa

Härligt Lina. Vi ses imån. Då kommer du o Lisa.

2012-09-26 @ 23:00:08
Postat av: Lina

Ja, åh! Det ska bli så kul att komma hem!

2012-09-26 @ 23:09:27
URL: http://linafinas.webblogg.se
Postat av: Anonym

Idrottslärare kanske hade passat för dig? Vi åker upp till fjällen och ska bo i igloo till vintern :-)
Hoppas du har det bra!
Puss

2012-09-27 @ 08:45:40
Postat av: Anonym

Haha, det var pitepalt som skrev ;-)

2012-09-27 @ 08:46:22
Postat av: Lina

Haha Elina då! Vill äta palt med dig! Snacka om annorlunda förutsättningar att vara idrottslärare i Norrland! Igloo, fy va grymt!!

2012-09-27 @ 12:49:26
URL: http://linafinas.webblogg.se
Postat av: Maggan

Kan du inte göra något iglooliknande för dina barn i Majorna!

2012-09-27 @ 12:54:43
Postat av: Lina

Hehe, jo vi gjorde ju en mörk koja av en massa filtar inomhus idag. Var ju lite iglookänsla över det.

2012-09-27 @ 16:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0