Välkommen hit igen pappa

Tack pappi för att du vill komma hit och hjälpa mig! Onsdag, torsdag kommer pappa till mig igen för att renovera klart väggarna i vardagsrum och hallen. Han började ju förra veckan, men det var mer än vi trodde så han kommer hit imån. Tur jag har. Jag ogillar verkligen när tidigare hantverkare gjort ett dåligt jobb med tapetseringen så den bubblar sig när man målar. Nu har pappa fått ta bort 5 lager med tapet och spacklat endel. Så mycket mera jobb än vad vi trodde. Men han är uthållig min far, och noggrannare man vet jag inte om jag träffat. Känns så tryggt, han kan sin sak! Nu har jag förberett lite för hans ankomst, kul att han kommer igen. :) Här kommer en snygg bild också!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ses imån.

2012-10-23 @ 22:43:06
Postat av: Maggan

Javisst är det viktigt att göra ett bra jobb oavsett vad vi sysslar med!

2012-10-24 @ 10:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0