Träning Tjärnrundan

Träningsförmiddag i Skatås. Vi var ca 80 pers som samlades vid skidklubbens klubbstuga för att springa någon av banorna inför Finalloppet. Jag och Kajsa sprang rundan på 10 km. Åh, den var så otroligt fin!! Men tuff oxå! Blandad bana på grusväg och stigar, vi sprang upp och ner i skogen. Härligt! Fast det blir mindre härligt på tävlingen i november, blir ju mer att kötta då haha. Efter alla löpta mil i veckan (måste vara ett slags rekord nu) hade jag lite känningar i smalbenen idag, men Kajsa hade det tuffare: "det tar emot i låren i varje steg! Jag har mjölksyra!" haha. Vi sprang runt banan på 57 min. Efteråt var funktionärerna generösa att bjuda på mackor och en massa goda pålägg. Vatten, mjölk, kaffe te, men godast av allt var den varma saften. :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra jobbat! Ska bli skoj att testa på.

2012-10-14 @ 10:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0