Magisk himmel!

Ikväll fick vi se denna vackra solnedgång. Underbar! Pappa har slipat och spacklat lite mer, och målat en vägg två gånger. Så fint blir det! Vi har även hämtat min soffa som jag beställt från Bolia. Åh den är så fin. Har inte packat upp den ännu, men jag älskar verkligen tyget jag valde på den, och att den är stor och har divan. Nice! Imån ska pappa göra färdigt målningen så vi kan packa upp soffan (och ev att jag shoppar min TV imån :)) så rummet kommer med andra ord att se väldigt annorlunda ut imån mot tidigare! Yej!!

Vi hann även med att springa av oss en massa energi på Örgryte-runt-rundan som jag kallar den. 5km runt Örgryte alltså. Perfekt route! Sedan kom Lisa och Robin hit på kvällsfika med majskolvar. Gott! Nu ska jag läsa lite kemi. ;)

Hälsning till Maggan och Lennart som åker till Australien imån, ha en fantastisk resa!! Hälsa Linnet och Co. :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!!!!!! Jag vill se bild på resultatet i vardagsrummet!!! Låter som du kommer få de såå fint!!!! :)

2012-10-26 @ 15:51:35
Postat av: Anonym

Härligt att ni kommit så långt med renoveringen. Nu är vi på plats hos Charlie o co, så härligt att träffa dem!

2012-10-27 @ 13:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0