Labbar och Cash

Äntligen har jag skickat in min labbrapport till skolan! Bestämde att göra den idag så har arbetat hela em med att skriva. Är så trött nu efter de tre labbarna med analyser så är riktigt nice att sitta ner i soffan med mor och far. Vi tittar på tv-gudstjänst med tema Johnny Cash, ooo so nice! Lagom ansträngande. Har också hunnit med att provspringa en ny terräng utanför Värnamo för en ev karta idag med pappa. Det var nice att komma ut i skogen, gillar jag! Har även bakat cookies så det är det och te vi fikar nu framför pastor Cash. Imån ska jag och mam till eh på fm. Sen åker vi, Christin och Sara till Stora Segerstad för julmarknad, mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0