Känsla för en en-månads-vecka

Vilken vecka jag är inne i! Känns som allt jag gjort, gör och ska göra egentligen hade passat in bättre på en något längre period! Något intensivt, men jag har ju valt det själv så. Måndag var det cirkelstyrketräning med FK Herkules i Mölndal. Jag, Lisa och Robin premiärade i orienteringsklubben som varje frisksportarläger haft våra största konkurrenter, hehe. Igår var jag iväg hela kvällen igen i Linneakyrkan. Och nu kom jag just hem från 2h lovsång och bön i Connect church. Hur gryyyym kyrka!!! Imån efter jobbet ska jag till tåget och åka hem till Värnamo! Wiho! Helgen känns också ganska späckad med bl.a. mysig julmarknad på Stora Segerstad med Christin! :) Fast jag tog ju semester på fredag just för att jag ska hinna chilla i Småland. Det ska jag med. Och orientera med fader, nice!

Nu ska jag göra något riktigt spännande, nämligen labba, haha. Den här veckan i naturkunskapen ska jag göra tre olika laborationer och skicka in en labbrapport. (Har underprioriterats totalt än så länge i veckan, men nu får jag ju satsa här!) Känns lagom roligt, men jag kör ändå på strategin att trots att jag egentligen, i grunden, inte är väldigt intresserad av att studera vattnets ytspänningsegenskaper eller gasmolekylers hastighet i olika temperaturer, så inbillar jag mig att jag kan och är in to it och då blir det ju faktiskt roligt! Typ. Och det är ju ändå trevligt att kunna lite sådant.. Eller? Haha. Jag lyckas ändå på något sätt göra mig intresserad så det är ju bra. Men hade lätt hellre haft bibelstudier än labbar! Men jag ska ju läsa Hälsopromotion next year och då måste jag klara den här kursen först. "Hej och hå, tagga NK 2!!!" Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0