Julafton en månad före

Åh, det känns redan som julafton! Så många överraskningar som väntar framöver i veckan! Wiiie! Pappa kom hit i eftermiddag och med sig hade han (äntligen!) min snygga, vita TV. Jag beställde en här på elgiganten i oktober, leveranstid en månad, och när jag finally skulle hämta den i söndags var den restad från lagret till 17/12. Fy då, och jobbarna där var inte alls trevliga eller ville hjälpa mig. Men jag gjorde återköp och har köpt den i Jönköping ist. Det ska va Småland!!

Jag har även fått leverans av min lampa till vardagsrummet, tapet för vardagsrummet och hatthyllan för hallen. Soooo nice!!!! Sötast av alla paket var den fina dagboken från Australien som Maggan köpte med sig för mig nu när de var där i november. Det är fjärde året i rad som jag skriver dagbok i just den här från Kikki K. Hur söt är den inte!? So sweet!

Mot för en vecka sedan har jag klippt av hälften av mitt hår nu(!) Frisör Sara klippte nämligen Lisa ikväll, och då tog jag tillfället i akt och kortade min page ytterligare 5 cm. Måste säga att jag trivs ytterst bra i kortare hår! En fröjd att borsta också haha. Borsten hinner ut ur håret i nästan samma stund som jag börjat, kontrast till tidigare då det vuxit sig ner till halva ryggen. Imån efter jobbet ska jag och pappa åka rullskidor! Så kul ska det bli!! Annars ska han fixa på här hemma medan jag är i Majorna och tar hand om mina små kids. Jag är sannerligen tacksam för all hjälp av pap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0