Finalloppet

Är så, så trött efter dagens tävling. 10 km Finalloppet i Skatås. Grym bana på både gott och ont. Jag njöt ju inte precis så som när jag och Kajsa tränade där för tre veckor sen. Jag fick verkligen kämpa på rått idag, usch vad tungt. Upp och ner. Mestadels upp och så galet blött haha. Tufft och nu är jag helt slut. Jag kom 4:a med tiden 52,26. Vann ett presentkort på löplabbet och det är ju inte fy skam. Pappa sprang jättebra och kom i mål på 45 min. Sammanlagt i alla klasser var det 4500 anmälda, men det var inget man märkte av i tävlingaklasserna hos kvinnorna. Ganska tunt startfält kan man säga. Typ 25 st. De som kom på placering 1 & 2 i min klass var helt suveräna och sprang på 38 min. Sen är de ju galet tunna afrikanskor också. Vaderna syns ju knappt!

Nu har vi fikat nybakad morotskaka och jag kollar på lite inredning. Vi ska till Svenssons imån och köpa lite grejer till hallen och en SUPERFIN lampa till mitt vardagsrum. :) Snart ska vi gå till Örgryte kyrkogård och titta på alla ljusen. Kommer vara så fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0