En bra tisdag!

Vatt en go och intensiv tisdag. Varit iväg kl 8-21,40 i sträck. Fått glädjande besked att jag ska börja jobba på en och samma avdelning nu på förskolan, (har ju vatt lite på alla fyra tidigare) det här är en avdelning jag trivs kanonbra på så det blir grymt!!! Lite roligt är att alla vi tre tjejer som ska jobba där, vi bor i Lunden haha. (älska Lunden!!!) så där ska jag iaf vara fram till nyår. :)
Efter jag slutade idag kl 16,30 cyklade jag till Linneakyrkan och mötte Ludvig och Gustav. Så var det soppmiddag med de som bor där i kyrkan, trevligt! Bla Ludvigs bror Jonathan och hans fru Malena. Kl 19 var det mässa som var bra! So nice med gudstjänst på en tisdag! Trots mörker och "blöt-regn" var ända hyfsat nice att cykla hem sen kl 21,25. (snabbare än kollektivtrafiken också) "blöt-regn" kallar jag sådant där onödigt regn där man knappt märker av dropparna utan man bara blir ruskigt blöt! Haha. Ska kika dagens vers i bibelappen nu. Kommer på bild! Yej, god natt! Och en favorit: "Jag lägger mig ner i frid och sover. Du, Herre, låter mig bo i trygghet." amen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0