Fössta tossdan i mass

Här har det varit en tuff och fullspäckad vecka minsann. Vi har schema till kl. 17 om dagarna. och sedan ska vi hinna med allt plugg. Jag har skrivit värsta stora hemtentan om generosity, haft international prayer för gänget om Tchad, gjort läxa i ledarskap och just skickat in en essay om evangelism. Åh, det är så befriande att ha all this stuff done now!
Igår gjorde jag och Oscar värsta roliga, coola grejen. Vi sprang nämligen till Haleiwa som är beachsamhället en bit bort från här. Det tog 1,5h och det var så otroligt vackert! Naturen är underbar så att springa med havet framför sig och bergen vid sidan är ju fantastiskt. Ända sedan första gången vi åkte till Haleiwa har jag tänkt att jag vill springa dit så det var allt gödigt att ta tag och göra det!
Ikväll lagade Caleb lasagne till alla girls i internshipet och det var en annan liten ljusglimt i vardagen här. Annars har jag fallit för frestelsen att köpa jordnötssmör, vilket förvånar mig oerhört.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Visst är det härligt när man genomför det man planerat o det bara är så fint som man tänkt sig!

2012-03-03 @ 15:04:05
Postat av: Lina

Ja a Maggan, det är det sannerligen!

2012-03-06 @ 06:46:27
Postat av: Elina

Du verkar ju ha det hur bra som helst ju! Jag skulle bara vilja typ snacka med dig, det var ju så sjukt längesen... Eller iaf skriva med dig! Så snälla, visa ett litet livstecken, det vore asnice!



Lev livet och fortsätt ha det grymt bra

Puss

2012-03-06 @ 10:43:09
URL: http://mittlivialingsas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0