Måndagscykling

Skulle lätt kunna somnat nu sen en tid tillbaka. Är så trött efter kvällens träning med cykelklubben på Måndagscyklingen. 61 km i rått tempo. (gillar det uttrycket. Får mig att tänka på de norska längdskidåkarna) alldeles för rått va det inte men är sannerligen sliten nu (snitt på 33 första halvan. Sen fick vi hejda oss till 29 och släppa de andra i storgruppen). Tur cykel är så himla roligt annars hade jag nog vatt lite knäckt nu haha. Vi cyklade ut Åminne, Hånger, Dannäs, Torskinge, Forsheda, Fänestad, Herrestad och Värnamo. Efter två mil var det en kille som fick punktering så hela gruppen stannade, men jag och Kajsa kör ju inte lika fort som de gör i 6 mil så vi och pappa fortsatte, och hann faktiskt nästan 2 mil innan de var i fatt oss. Yeah. Nice med cykel alltså, så roligt! Ikväll kände jag verkligen hur det typ brann i mina benmuskler när jag tog i i slutet, coolt ändå. Blir spännande att cykla till jobbet imån! Ska nog cykla lite tidigare för att bada och äta frukost på bryggan. :)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Låter härligt med cyklingen, men kör inte slut på dig helt o hållet, men du vet väl var gränserna går, hoppas jag!

2012-07-10 @ 20:21:34
Postat av: Lina

Nae då, de gräserna har jag lärt mig att känna efter all orientering och skidåkning! :)

2012-07-10 @ 23:17:20
Postat av: Pappa

Härlig runda i fantastiskt väder. Många härliga uttryck i det norska språket.

2012-07-11 @ 09:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0