Lillsemester till Göteborg

Snart ska jag och pappa åka till Göteborg och vi ska vara där måndag till onsdag. Ska bli så roligt att komma dit igen! Är nästan fyra veckor sen sist. Då vi cyklade nationaldagsloppet. Ska ta med the racers så blir några mil där uppe, kanske samma runda som på loppet. Är verkligen sååå roligt med the racer! Love it! Robin är på väg ner till Bad Gastein (hur nice då!) men Lisa ska vi hälsa på och bo hos. Så mysigt! 
 
Ni måste gå in på länken och lyssna på Saliga visshet! Åh, vet inte hur många gånger jag lyssnat sen igår kväll, vilken grym låt!
http://www.youtube.com/watch?v=Gj8z9glC81M
 
Tre månader idag sen baptism! Snart är det tre månader sedan jag kom hem från Hawaii, lika länge som jag var där.  Så märkligt. Känns inte så länge sen ändå faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Saliga visshet", både text o musik är fantastiskt inspirerande, trevligt att ni kom o hälsade på, ha det gött i götet!

2012-07-02 @ 16:05:54
Postat av: Lina

Visst är den! Så mysigt att vi sågs så pass mkt idag! Både fika, shopping och lunch. :) tack så mycket, ha de gott ni med! :)

2012-07-02 @ 22:55:04
URL: http://linafinas.webblogg.se
Postat av: Mamma

Hej smidigt att få lyssna på fin sång direkt från din blogg. Kram

2012-07-04 @ 22:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0