Beachgäng på besök!

Riktigt go jobbdag efter en veckas fantastisk semestervecka. Cykel till Näsudden, bada i solen och sedan kom det lagom med kunder under hela dagen. Överraskades av härligaste beachgänget på deras resa hem från Böda. Åhhh. Det var Elin som ringde för att berätta att de var i Värnamo, och sedan kom de ut till mig och fikade. Åh! Så glad jag blev! Mor och far är inte hemma ännu så det blir ju extra tomt här då, men ikväll hade jag tur att möta Sara när jag var och handlade så följde hon med mig hem och vi hade en mysig kväll med nybakade knäckebröd, fruktsallad och tittande av en riktigt bra dokumentär vid namn "Medaljens pris" gick på svt i torsdags. Följa friidrottseliten genom sin tid med träning, tävling och skador.. Så intressant. Vilken grym invigning det var på OS förresten, kunde inte slita mig förrens alla nationer började tåga in, trots min utmatthet efter O-Ringen. Så maffigt!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Härligt gäng på Näsudden! Tänkte också se den dokumentären, jag tycker Folke Rydén alltid gör så bra program.

2012-07-29 @ 08:11:24
Postat av: Lina

Ja verkligen! Så kul när någon man känner kommer på fika! :) ja, men kolla den om du tar möjlighet. :) finns säkert på svtplay.

2012-07-29 @ 13:12:23
URL: http://linafinas.webblogg.se
Postat av: tim

nämen är det inte min lilla syster som står längst ut till vänster där :)

2012-07-30 @ 19:34:15
Postat av: Lina

Men va! Är det din syster Tim! Vad komiskt ändå haha. Så kul att de kom förbi och fikade hos mig. :)

2012-07-30 @ 21:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0