We have been to the beach.

Such a nice day. Först run, sen international prayer och efter lunch drog vi alla till beachen! Hur nice. Roligt att se av det otroligt vackra landskapet och bada i det varma havet. Vi gjorde grupptävlingar som att bygga sandsjöjungfru, volleyboll och fotboll. Jag är ju ingen vidare fotbollsplayer, så typiskt slog jag till lilltån så den är helt blå, röd och svullen nu. It hurts! Vi kom hem igen kvart över fem typ. Efter dusch gick vi ett gäng till Goodwill som är en second hand. Fann en supercute burk för tofsar och saker. Och en flanell. So nice. 80 spänn. Sen äventyrade på foodland. Det finns så mkt udda grejer att äta här. Men jag är ju inte riktigt in to that sort of stuff så. Känns så märkligt med tidsskillnaden när jag tänker. Vi är verkligen 11 h efter er. Vi är fortfarande på onsdag kväll. Men god morgon till er. :)


Kommentarer
Postat av: pappa

Härligt, Härligt på stranden. Ja det är konstigt med tidsskillnaden.

Nu åker vi snart mot Sälen.

2012-01-19 @ 13:15:18
Postat av: Ylva

Lina! Vad roligt att få se bilder! Du verkar ha det underbart där i solen :) Kul att engelskan hoppar in även i bloggen ;)

2012-01-19 @ 19:24:06
URL: http://ylva-andersson.blogspot.com
Postat av: Katarina

Hallå Lina

Härliga bilder. Skönt att du kommit fram ordentligt. Jag o Hanna har haft en toppenvecka på GranCanaria. Hade ju hellre åkt till Hawaii men det fanns liksom inte tid för det.

Nu ska jag o Gunilla gå ut o gå i snön.

Kram

2012-01-22 @ 17:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0