Sunday week one, and more.

Finally ska jag skriva lite här på bloggen. Det är sannerligen fullt upp hela tiden här. Läget är fint och vi gör en massa olika saker. Börjar lite bakifrån nu med att berätta om söndagens äventyr till Honolulu där we went for shopping! Nice! Vi är 42 pers här i vårt internship, varav 20 svenskar. I söndags iallafall, efter church in the morning åkte jag, Isabelle, Louise x2, Oscar, Anton, Alva, Samuel och Doris till ett shoppingcenter. Så nice. Jag shoppa ett lila träningslinne (det är lite av min nya färg typ.) ett linne, en t-shirt och en snygg keps!
.
Fick aussie feelings när vi åt middag i food court, och senare Starbucks, how nice!!!

Bella and Oscar at food court.


Shopping.


Oscar och jag med våra nya kepsar.


Green tea frappé at Starbucks!

Park utmed havet i Honolulu.


Sunset, how nice!

Idag, onsdag har vi först haft quiet time, sen teaching, international prayer, lunch och em hade vi local outreach. Jag ska förklara dessa uttryck mer senare. Vi har precis börjat och kommit igång med allt så jag vet egentligen inte så mycket. Ikväll/natt/morgon har vi All night prayer, vilket är att det ska pågå bön här hela långa natten från kl. 20-08,00. Så alla här på STN har ett "bön-pass" jag är glad att jag fått tiden kl. 7-8 imån morgon. Vatt ute och sprungit med Isabelle nu innan så ska torka håret nu, och om tio minuter ska vi ha worship inför böne-natten. Som jag sa innan, fullt upp hela tiden!

Hoppas allt är bra med er där hemma. Njut av snön. :) Kramar!


Kommentarer
Postat av: Louise

PUSS PÅ DEJ FINA LINA! <3 /your rooomie!



2012-01-26 @ 06:00:44
Postat av: Martina

Gott att du har det bra :) Vi njuter av snön, men det hade inte varit fel att vara på Hawaii med ;) Kram vännen

2012-01-26 @ 08:23:25
Postat av: Maggan

Här är härligt vinterväder nu, men njut du av solen o värmen därborta!

2012-01-26 @ 09:32:06
Postat av: Pappa

Så du håller på Yankees Lina.

2012-01-26 @ 19:55:03
Postat av: Lina

Ja jag njuter av sol o värme här. :) känner inte mkt av snöabstinens faktiskt. Jo men visst hejar jag på dem. Jag inspirerades av Robin. :)

2012-01-27 @ 05:27:12
Postat av: Lisa

Vad härligt det verkar, Lina! Hur gött som helst!

jag ser, precis som pappa påpekat att du håller på Yankees. Då kan du ju teama med Robin. :)

Vad är det för klubbmärke på Oscars keps? Hälsa!

2012-01-27 @ 11:59:09
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: pappa

Oakland Athletics Lisa.

Från coachen.

2012-01-27 @ 16:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0