Mitt hjärta slår lyckliga slag.

Jag är salig! Så glad och så lycklig! Efter en jättebra dag på den mysigaste förskolan i kärda, efter ett gött löppass i solen, efter tid med packande för resan, Så kommer pappa upp till mig på senkvällen i iver. "Lina, det har snöat tillräckligt så det går att åka skidor!" Jag släpper allt och skyndar mig ner i källaren för att byta från sommarklänning till skidkläderna. Pappa är redan ute i garaget och hämtar mina skidor och stavar.

Mitt i det här kom Christin förbi. Glädjer mig att hon också njuter av snön, och att hon njuter av att se min skidlycka.

Det blev varv på varv i trädgården. Jag har tre små olika tracks att variera åkningen med. Åh! Så nice! Det är den här dagen jag väntat på sen oktober, dagen då jag åter skulle få staka fram på mina Fischer! Dagen kom innan Hawaii!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym



Hej!



Vad har bloggen för mail?



2012-01-10 @ 16:17:02
Postat av: pappa

Härligt Lina! Tänk att du fick lite skidföre innan du åker. Go ski!

Mvh SWIX

2012-01-10 @ 22:20:21
Postat av: Lina

Jaaa a pappa!! Tänk att jag har åkt ski!! Har jag iaf ett skidminne att leva på på Hawaii. Känns så göttigt! Härligt! Men det får kanske bli Torsby till sommaren ändå. Det är ju fräckt.

SWIX, hahahaha, härligt!

2012-01-11 @ 23:05:13
Postat av: Sara

Åh LIna vilket härligt inlägg!!:)

Härligt att du verkar ha det bra hittills på ditt tre-månaders äventyr med!



Take care!

Kramar från Kalmar

2012-01-16 @ 00:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0