Besök av Eric och Jonathan.

Måndag är fasting day. Vi har fastat till kl 17 och på dagen har vi haft worship. Känns som jag fastat i flera dagar i och med hela resan hit. Var ingen Lina food men jag hade med två av mors goda brödbullar så det var lugnt. Flyg är ju inte direkt energikrävande för den delen. Kl 14-17 träffade jag Eric och hans kompis Jonathan. Åh, det uppskattade jag verkligen! Bland alla 100 människor här var det skönt att träffa någon jag verkligen känner. Vi gick till botaniska trädgården, vad som var som en djungel. Vi svingade i lianer och skydda oss från ösregn i ett träd. Annars har första dagen varit bra. Massa nya folk! Ser fram emot att komma igång på riktigt. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0