Pearl Harbor.

Tisdag eftermiddag, Adventure day åkte vi hela gänget till Pearl Harbor. Riktigt nice att vara turister på riktigt! Häftigt att komma dit, men känns rätt märkligt att det verkligen var där japanerna kom och attackerade 7 december 1941.

Jag och Bella, coffee in the car.
Som ni ser åker man lite hej vilt i bilarna här. Längst bak på golvet i en minibuss. Jo men visst.


Go Asia, go Marcus.


Inne på muséet.


Riktningar.


Lovely Australia.








En rolig eftermiddag på Oahu. Dock blåste det för mycket för att båtturen ut till Arizona kunde genomföras, vilket betyder att jag kommer åka tillbaka. Det var ju en av highlightsen. Annars förutom att flarra runt i området gick vi på muséet och kollade en go film om Pearl Harbor. 
.
Nu är det helg igen, veckorna går så otroligt fort. Provet och inlämningarna har gått jättebra, FTH igår var sannerligen roligt. Jag satt i registration vilket innebar att jag träffade typ hälften av alla som kom dit för att få food. Love it. Är så härligt att möta dessa människor. Efter vi slutade idag åkte jag, Linda, Lovisa, Oscar och Simon to the beach. Åh, sådan känsla. Underbart!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Där var jag o mamma o kollade för längesen. Fina bilder.

2012-02-12 @ 23:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0