Surf early in the morning.

Jag, Anton, Albin och Carl-Johan åkte för morningsurf i Haleiwa. Häftigt ändå, att dra iväg så på morgonen när det är så mörkt ute, och att sedan komma till havet och se när det blir ljusare och ljusare av solens uppgång.

Fram med brädorna.


Sicka awesome grabbs va. Haha.



Vågorna var ganska ruggiga den här morgonen så det var riktigt ruffigt där ute i havet. Var rätt scary sometimes faktiskt, jag paddla för en våg för att i nästa sekund upptäcka att jag hade ett rev rakt framför/under mig så det var till att hoppa av brädan och akta mig för revet. När jag väl var där ifrån såg jag att Carl-Johan också kommit dit. Han kom dock inte lika lindrigt undan som jag utan kötta upp axeln. Iland för oss alla och sedan hem till Wahiawa, och sjukan för CJ, det gick väl för honom sen iallafall.


Köttigt.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ruggiga o ruffigt. Du skriver verkligen underhållande Lina. Din blandning med lite engelska här o var är härligt. Ni hittar verkligen på mycket skojigt. Det var bra hos Lisa o Robin i helgen. Vi tapetserade och gjorde lite annat smått o gott. Igår var de på elljuspåret i Landvetter o körde några varv. Ikväll åker jag o mamma till mossen för en skidtur. Tummis

2012-02-14 @ 15:17:29
Postat av: Maggan

Vilka äventyr ni är ute på!

2012-02-14 @ 22:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0