Lördag 25 feb

Hej på er. Finally ska jag blogga lite! Grejen är att bloggappen inte funkar på ipoden och det är så sällan jag har igång datan. Men nu kom jag hit till Isabelles kök och hennes data är på bordet så jag lånar den så länge. Vi två och Linda var ute och sprang vår underbart fina runda i morse. Så gött! Jag trivs verkligen bra här på Hawaii ska ni veta. Tiden går så fort så fort. I tordags hade jag mitt testamony för alla 100 pers på STN. Det är vittnesbörd och att man ska berätta om sitt liv. Det gick verkligen jättebra. Det är så roligt med att alla vi interns håller testamony för man lär verkligen känna varandra djupare. På onsdag ska jag och en kille hålla i International prayer för resten. Då har man ett land som man ska be för. Eller vi kommer kolla upp fakta om landet och vad som vi behöver be för för det. International och local prayer har vi varje vecka och vi brukar vara i smågrupper och be för vad "personerna som håller i bönen" har kollat upp.
.
Idag ska vi ett gäng til stranden. Ska bli så otroligt gött. Så skönt att bara vara och njuta av den fantastiska naturen här. Havet är amazing. Åh!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Kul att höra att du har det bra!

2012-02-26 @ 16:41:15
Postat av: Anonym

Hej Lina!

Härligt att allt är bra. Är nu i Sälen som du vet. Vi hade mkt att göra till öppna spåren. Över 200 par att valla. Nu ska jag ut och åka skidor. Till Gubbmyren blir det.

2012-02-28 @ 11:47:09
Postat av: Lina

Fint höra från er. :) gött med ski alltså!! Vet att du tänker på mig när du åker pappa, tack. :) jag o Oscar sprang till haleiwa igår, 1,5h sooo nice!! Imån är det stafettvasan, så festligt det var förra året! Team sandström. Go!

2012-03-02 @ 06:40:47
Postat av: Sara

Härligt att du verkar ha det bra Lina:) Kul med de där testamonisarna och bra grej med bön för olika länder.



Just nu sitter jag på en buss mot sthlm. Vi är några från klassen som ska på Kontaktlinskongress. Jag ska tr

äffa Amanda nu i em också :)



Ha det redigt bra!;)

Kramar Sara

2012-03-16 @ 13:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0