Välkommen helg!!

ÅH Äntligen!!! Gjorde just veckans prov om celler och vävnader i naturkunskapen så nu är jag fri från plugg på några dagar! Underbart! Har vatt så grymt mycket med jobb och plugg sista två veckorna och idag har jag, trots fyra ipren och mycket sömn, haft konstant huvudvärk. Inte kul, men nu äntligen kan jag släppa naturkunskapen över hela helgen! + att det är mkt lugnare nästa vecka. :) (Gråter nästan inombords av lättnad, då kan ni fatta känslan av prestation som lyfts iväg när jag sista dagarna nu skrivit klart och skickat in min livscykelanalys och skrivit det här provet. yes!!) Slutade jobbet kl 16 idag och sedan träffade jag Emma för en fika här vid Redbergs. Var roligt att testa ett fik här i vår neighborhood! Sedan trotsade jag my flesh och stack ut och sprang 40 min. Sprang runt vid bl.a Östra kyrkogården, vid de fina små villorna där. Blev helt vind för när jag väl kom ut igen på en större väg, så trodde jag att det var Munkebäcksvägen, så var det Kålltorpsvägen (den utmed Östra kyrkogården). Alltså helt bakåfram mot vilket håll jag trodde att jag sprungit på! Så galet haha. Fick med mig sol från dagen också genom en rask lunchpromenad på en halvtimme. Underbart. Förstår inte hur jag kan varit så tömd på energi (jo det beror endel på att vi haft endel vikarier på jobbet sista tiden, som är helt tafatta och knappt vatt med kidsen! Då blir man ju jättestressad att ta hand om det mesta själv). Inför nästa vecka ska en kille jobba hos oss som var hos oss i tisdags, han var grym så det kommer bli bra! Helg, helg. Åh, så efterlängtad!! 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hoppas du kan koppla av o njuta i helgen o att du får en lugnare vecka nästa vecka, var rädd om dig Lina, det finns bara en som du!

2012-12-14 @ 23:00:51
Postat av: Lina

Tack Maggan, är så skönt med helg nu och snart julsemester!! Kram

2012-12-15 @ 23:33:54
URL: http://linafinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0