Done!!

Åh äntligen!!! Fattar inte hur det tog nästan två timmar att skriva min kritik till källorna. Men åhh!! Känslan att äntligen vara färdig med det här ruggiga arbetet är L J U V L I G ! Egentligen har det inte varit så hemskt, väldigt intressant att lära mig så mycket om textilindustrin och hur miljön påverkas. Men det har varit stressigt att få ihop så mycket på fem pluggkvällar när jag inte alls visste nåt speciellt om den här branschen innan. Ska skicka in rapporten i morron så jag kan få lite distans till den nu och läsa igenom den lite fort imån efter jobbet, skicka in den och sedan blir det bästa julkonserten med Connect church! Längtar!
Hej hej Kajsa som öser puder i Whistler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0