Behöver lite energi

Känner mig helt avslagen på energi. Vet inte vad de beror på. På 10 dagar har jag bara tränat 3 gånger. Jag jobbar en massa (kvällsplanering i måndags och stängning idag gör kvällarna nästan obefintliga) och jag ska skriva en stor uppsats i naturkunskapen. Inte lätt att peppa plugget, förutom att jag vill göra så mycket som möjligt innan fredag kväll då jag får besök av Louise och Isabelle i helgen. :) Så ska den skickas in senast onsdag. Men måndag kväll har vi avslutningskväll på jobbet så kommer inte hinna skriva nåt den dagen, vilket innebär att jag i princip måste ha (typ) allt klart på fredag. Jag skriver en livscykelanalys om bomull. Är intressant att lära sig mer om den industrin, men inte att skriva en hel analys. Jag är glad för den snö som kommit och att det är kallt! Men jag önskar att jag hade mer tid och energi att utnyttja den. För det är väl därför jag är trött, att jag inte har tillräckligt med diciplin att orka ut och träna, få frisk luft och inspireras. Tänker att jag hela kvällen måste plugga, men de kvällstimmarna kan jag ju ändå inte plugga konstant. Känns som jag gjort det ikväll dock. Men under och efter löpningen igår tänkte jag att det var den bästa stunden den här veckan, önskar jag alltid kunde tänka så. (Blip peppad att springa ut nu haha). Men ska istället lämna plugget och gå och lägga mig. Imån ska vi baka pepparkakor med kidsen, blir ju mysigt :) jag målade förresten med ett gäng idag vilket resulterade i att mina jeans fick fina julröda fläckar. Kul. haha.Nu gäspar jag ikapp med mig själv, go natt

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ta dig tid för ett löppass Lina i den friska härliga vinterluften. Det ger energi.

2012-12-05 @ 22:29:43
Postat av: Maggan

Du kan inte bara "bränna" energi, utan måste också tanka nytt! Var rädd om dig Lina!

2012-12-06 @ 08:55:23
Postat av: Lina

Tack. Jag ska ge mig ut en runda nu när jag kommer hem, rensa huvet och kroppen lite. :)

2012-12-06 @ 16:54:14
URL: http://linafinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0