Älskar julledigheten

Så härligt att vara hemma på julledighet! Känner verkligen att jag fått så mycket mer energi och blivit grymt taggad! Har börjat träna på seriöst igen (sprungit fyra dagar i rad nu, wej!!) så roligt har det blivit att träna! Och jag behöver det verkligen, vilka positiva effekter det har på hela ens liv! Julen var fin här hemma. Sen har vi varit ute endel också. Skoter/kvällspromenad på julafton, vandring på Store mosse på juldagen och ikväll var jag och pappa uppe i Borgen och körde skoter igen. Big like! Synd bara att det regnade så mkt då efter julafton så mycket av snön försvann, blir nog ingen längdskidåkning i år. Jag fick ett par långfärdsskridskor och pjäxor i julklapp (Så grymt kul!) så det är nog större chans att de får användas än att skidorna får komma ut.
 
Jag har pluggat rätt mycket nu efter jul också, men till skillnad från då innan min julledighet så tycker jag att det är riktigt roligt nu! Har bytt områden så nu läser jag om hjärta, blodomlopp, lungor och luftvägar. (2 prov imån) men det är så intressant det här så som sagt är det mest roligt! :) Kommer ha stor nytta av det när jag börjar plugga till hösten. :) Jag ska även plugga på kolhydrater, proteiner, fetter och matspjälkningen närmsta dagarna och det tycker jag också är väldigt intressant. Gött att plugga någon inspirerande!
   För att börja nya året något lugnare än det annars skulle vara med jobb och plugg så har jag själv valt själv att plugga lite extra nu när jag är ledig. Känns bra! och även om jag läser lite mer just nu så är jag ju ändå ledig och har mer tid att göra andra roliga saker och ta det lugnt. :)
 
Imån kväll ska vi hem ett stort gäng till Jakob för reunion av Värnamovännerna, blir nice! :)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Skönt att du hittat formen igen, härligt att umgås med goa vänner!

2012-12-28 @ 11:13:31
Postat av: Lina

Ja verkligen! Nu får du snart njuta av helg Maggan! :)

2012-12-28 @ 11:59:35
URL: http://linafinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0