Vink, vink

Hej, hej till mamma och pappa igår. Sen körde jag till Lisa och Robin, och vilken tid det tog att finna parkering alltså, inte alls kul så sent på kvällen oxå. Fördel att det var lugnt med bilar som körde samtidigt iaf. Idag blir en nice dag. :) ska cykla till Skatås strax och träna. Gilla, gilla, gilla träningsmarkerna här! Sen ska jag göra några inköp i stan, nya vandringsbyxor bl.a. :) ska träffa Emma Lind Martinsson (första gången jag skriver Martinsson på henne nu :)) och senare blir det Liseberg då som jag redan berättat. Nice!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hoppas de får en nice vistelse på Island o du i götet!

2012-08-06 @ 08:37:47
Postat av: Lina

Ja nice lär det bli. ;) tack. :)

2012-08-06 @ 11:24:53
Postat av: pappa

Hejsan!
Vi landade 07.25 lokal tid. Nu har vi precis atit frukost pa hotellet. Vi ska nu ta en runda pa sta'n. Havskajakpaddling imorgon. Det blir haftigt. Ha det sa bra o halsa.

2012-08-06 @ 12:39:42
Postat av: Lina

Kul pappa med en hälsning!! Ha de riktigt bra på paddlingen! :) ska hälsa folket. :) kramar

2012-08-06 @ 23:13:38
URL: http://linafinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0