Sommarmiddag

Igår kväll hade vi sommarmiddag med jobbet på Gästgivaregården. Var bara järnstyrkan bestående av mig, Evelina och Dag som kunde dock. Brodern till vår boss var oxå med och det blev faktiskt en trevlig kväll. Annars skulle det vara fyra till men de lämnade tyvärr återbud. Under sommaren serveras det en riktigt fin buffé som jag rekommenderar om man går dit. Är ju inte alltför ofta det blir middag sådär i Värnamo. Men om nåt speciellt tillfälle kommer. :) träffade Martina där, så roligt att ses igen! Förstår inte vart allt folk håller till idag, kom till Näsudden och fika hos mig. :) är ju tom vackert väder så lite fler badgäster borde faktiskt va här. Imån får jag långhelg som ska innehålla en tripp till High Chapparral och någon dag i Göteborg. Bl.a Lotta på Liseberg med Elin! Blir inte lugnt när hennes största idol gästar programmet, Eric Saade, haha ;)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Folk vet ju inte vad de missar, Näsudden är ju fantastiskt!

2012-08-04 @ 14:00:36
Postat av: Maggan

Du kanske vill låna Lennarts hatt när du ska till High Chaparall?

2012-08-04 @ 20:36:20
Postat av: Lina

Sannerligen det är det! Kom endel folk på em och alla blir helt till sig för de tycker att det är så vackert! :)

Hahaha, hatten ja! Vilken förolämpning damen kom med där.

2012-08-04 @ 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0