Mot nya mål och äventyr

Sista dagen på jobbet idag. Känns ju lite konstigt faktiskt. Innebär ju att den här sommaren går mot sitt slut och att något nytt väntar. Men jag är så taggad att snart flytta till Göteborg, på riktigt. Har ju hängt där så mkt sista månaderna så det känns som jag vatt halvt inneboende där haha. Fast jag är ju ändå smålänning ända in i rötterna så jag funderar ju endel på hur det kommer bli.. Flytta, börja plugga. Så spännande! :) Vatt mkt folk här på näsudden i helgen så det har vart roligt! Bästa dagarna kanske. Är så gött med de extra glada människorna som ska fika som sprider en massa energi, så härligt! Nu ska jag lyssna på handbollsfinalen här, tur vi har radiosporten! Och förhoppningsvis hinner jag hem för att kolla på slutet av matchen! :)


Kommentarer
Postat av: pappa

Ja, Det kanns inte langesedan du borjade ditt sommarjobb. Sista dagen for oss har pa Island. Tiden har gatt fort har ocksa. Vi har verkligen haft fallt upp. Nu aterstar resa till Bla Lagunen i em och sedan 00,30 lyfter flyget.

2012-08-12 @ 17:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0