Älska Skatås

Åh vad jag tycker om Skatås. Har alltid sagt att när jag flyttar någonstans så ska jag bo nära skog med löparslingor, och så blir det ju med! Tar bara 5 min från my new place så är jag där! I morse på min run hittade jag en styrketräningsanläggning utomhus. Så jag körde lite där oxå, nice! Nu visslar en granne här utanför dörren hehe, härligt. Vatt på stan idag och köpte en sååå fin kalender och ett par nya fjällis vandringsbyxor. Wii! Nästa vecka ska jag och pappi fjällvandra. :D Nu är jag taggad och klar för att åka till Hönö ikväll. Sverigetema på the STN-Aloha/welcome party. Yeh.


Kommentarer
Postat av: gunilla

Hej!
idag har vi paddlat havskajak och badat i en varm kalla, haftigt. Nu skall vi ut p[ stan Kram mamma o pappa.

2012-08-07 @ 18:41:56
Postat av: Maggan

Var ska ni vandra?

2012-08-07 @ 22:34:02
Postat av: Lina

Härligt m och p. :) Hör att ni har det grymt.

Maggan, vi ska upp till Jämtland på tisdag. Storulvån och där omkring. :) ska bli såååå kul!!

2012-08-08 @ 00:30:25
URL: http://linafinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0