Swedish pancakes.

Hej! Nu sitter jag i vår coffee bar och har just skrivit färdigt mitt bibelstudie jag ska hålla på måndag. Ska bli spännande! och så skönt att ha det klart innan helgen. Vår sista helg. käre tid, vad tiden har gått fort! Jag ska prata om David och Goljat som vi kan läsa om i 1 Samuel kap 17. Mycket att ta lärdom av, nice! Åh, jag kommer på mig själv så ofta vad glad jag är över mitt dop! En parentes så där, hehe. :)

Vi som döptes i måndags.


Jag älskar look outs. Detta är från Molokai.

Ikväll har vi Sverigefest här! Ska bli nice! Ett av departmenten här heter STN Sverige. Så det ska lagas Swedish pancakes och berättas om hur STN ska etableras i Sverige. Ska bli väldigt intressant att lyssna på må jag säga. Annars är det bra här, märks inte alls att vi graduerar snart. (Onsdag!) Det är fullt upp som vanligt med teaching, prayer, service team, testamonies, bibel studies, feeding the hungry mm.

FTH

Igår morse hade vi dawn patrol, då samlas vi kl 5,30 alla interns och ledare och åker till North Shore och surfar. Det har verkligen inte blivit mycket surfing här, tyvärr. Vi har varit ute fyra gånger med alla interns. Sen har jag varit med de svenska killarna någon gång. Man måste nästan ha bil om man ska kunna surfa mycket så man kan ta sig till havet. Får inte ta brädorna på bussen och jag är ingen hitch-hikare direkt. Men igår var vi ute iallfall så roligt, vilken träning det är för armarna alltså! Mesta av tiden paddlar man ju, haha. Har ingen träningsvärk idag, men hoppas det kommer lite imån. Jag gillar att känna av att jag ansträngt mina muskler.

Mina älskade Louises


Äventyr på west coast med Oscar och Albin


Resorts vi hängt på. beaches, lagoons and pools. How nice!


Tacos med Elain, Katie and some more.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Go for surfing.

2012-04-07 @ 18:37:53
Postat av: Maggan

Vad fort tiden går, snart är du hemma igen, vilket äventyr du varit med om!

2012-04-07 @ 22:31:09
Postat av: Lina

Ja åh surfingen är nice! Men hjälp ja vad tiden har gått fort! Tre månader som flugit förbi! Men vad mkt gott jag kommer bära med mig!

2012-04-08 @ 05:08:51
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Christin

Åhh du är så saknad i Sverige, behöver dig här! Vilket datum är det du landar? :)

2012-04-08 @ 18:35:44
URL: http://smalandspinglan.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh, Christin. Jag saknar dig! <3 jag landar den 14e på kvällen på Arlanda. Hoppas vi kan ses relativt snart efter det! Puss!

2012-04-09 @ 06:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0