Torsdag i Götet

Idag har vatt en nice, chill dag här i Göteborg. Jag ska komma igång på serri med träningen igen så var ute och sprang en riktigt fin runda i morse. Det var verkligen en runda som heter mer än duga. Mestadelen var på cykelbana så det vatt nice. Sen bakade jag scones till min och Lisas frukost. Gödigt. Jag har även vatt ute och promenerat, handlat food och köpt påskliljor. Ville ge en till Lisa och Robin, men så gav den fine mannen en till till mig. Svensk som man är försökte jag prata bort att jag inte alls skulle få en till, men han gab sig inte så jag gick där ifrån med två. Gjorde mig väldigt glad att det finns sådana vänliga själar här. Jag har bakar knäckebröd, haft lite quiet time, somnade och sov 45 min. Sen stack jag ut och sprang en runda igen. Gillar verkligen min fina runda! Nu har jag just pratat i tele med min härliga norrlandsvän Elina. Så kul att höra hennes vackra stämma. Jag är kvar i hawaiikänslan så sitter med shorts på mig här i soffan, dags att byta till jeans och bege mig till Julia. Ska bli så kul att träffa henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0