Jönköping

Efter en nice dag i Jönköping sitter nu jag och Lisa på bussen till Borås. Där ska vi träffa Robin och dra vidare till deras place i Götet. Mysiga dagar jag har framför mig. :)
Idag var jag med Lisa på en intervju för hennes slutarbete. Hon gör en TV-produktion om barnmodeller, så intressant! Och så duktig hon är min syster. Back to SVF en liten stund och sedan ner, i snöstormen, till stan där vi åt lunch. Där fick jag även en efterlängtad och kär återträff med Louise. Åh, so sweet, tänk att jag träffat både Lisa och Louise idag. :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

The sistes together again.

2012-04-17 @ 17:40:29
Postat av: Maggan

Synd att det inte blev något återseende här i Borås igår!

2012-04-18 @ 13:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0