"Grease, en musikal med knorr".

Ikväll var jag, Elin och Matilda på musikalen jag skrev lite snabbt om innan idag. Särskolan på Gröndal satte ihop den här föreställningen i våras och hade två framträdanden då. Efterfrågan var tydligen stor (vilket jag verkligen förstår!) så nu har de musikalat för oss även i höst! Härligt! De var så duktiga alltså! Kvällen bjöd på många skratt, och ett leende var på mångas läppar under hela föreställningen och kanske fortfarande. (mig t.ex.) Hugo Hermansson hade huvudrollen som Danny, och hade ett stort gäng härliga klasskompisar med sig. Märktes att de övat mycket och alla gjorde verkligen sitt bästa efter var och ens förutsättningar. Åh, jag önskar verkligen ni kunde se den här föreställningen. Blir den fler gånger säger jag till, och då ska jag gå igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0