Weekend à la Lina och Gunilla.

Hälsning från Göteborg! Efter ett fint Lights igår är jag och mamma nu i Göteborg. Hade precis skrivit ett jättelångt inlägg här för bloggen, så typiskt nog försvann internet på något underligt vis. Så irriterande!! Ska skriva lite grann iaf. Lights var mysigt. Sen sov vi på Hjälmared i Kungsflygeln. Det är verrkligen en frid att komma dit! Efter en springtur i morse och frukost la jag mig lite i "hemaftonssoffan" så skönt att bara vara och ta in dofterna! Hälsade på Sara Björklund och en sväng i kapellet också. :) Haft en riktig skid(!)dag idag. Medan mamma lämnade väskorna på hotellet gick jag till Göteborgshjulet för att titta på railtävling! Petters bror, Oskar tävlade. Så duktig han är alltså! Det var två kvalomgångar och sedan final, dit han kvalade sig! :) Coolt vara där må jag säga! Petter och hans familj var där, och Zacke och Johannes. Lika förvånad som jag blev att även träffa David och Mikael där, blev sannerligen de av att träffa mig. Fantastiskt. Christin tittade också förbi, kul! Färdigt typ halv sex, då promenera jag och mamma upp till Lorensbergsteatern, men jag fick påminna mamma om att jag inte är så förtjust i Galenskapargänget.. Sen gick vi för att äta. Jag gillar restauranger med vanlig mat alltså! Fisk för mig ikväll, nice. Sedan promenad tillbaka till hotellet. Jag gillar också att min inre Göteborgskarta blir mer och mer komplett. Blir alltid förvånad av hur de olika platserna sitter ihop med varandra i den här staden. Morgondagen har vi inte planerat ännu, jag hoppas på en riktigt fin höstdag så vi kan åka till något vackert naturområde och vandra lite. Innan dess ska jag dock sova och eventuellt ut på morgonspringning med mamma. (hon har redan ikväll hunnit visa delar av sin morgonrunda här i Götet ett x antal gånger..) men det jag ser fram emot är en lång, skön söndagsfrukost. Hotellfrukost är ju nåt av det godaste, jami. nu ska jag nog ta en varm dusch innan jag hoppar ner i sängen. God natt från mig och mamma i Götet.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Låter som ni har det jättemysigt. Ha en fortsatt fin helg!

2011-10-08 @ 23:41:08
Postat av: pappa

Låter som om dagen verkligen varit innehållsrik. Tog själv en cykeltur i eftermiddag.

2011-10-08 @ 23:43:11
Postat av: Petter

En god å fullspäckad weekend! Så kul att du kom å tittade! Oskar uppskattade åxå stödet! :)

2011-10-09 @ 00:13:55
Postat av: Lina

Tack Maggan! Hoppas er helg också är bra!



Pappa, jag hörde att du, Gert och Lena vatt ute på mountainbike. Idag simning för er. Nice!



Petter, det var jätteroligt att kolla! Har ju bara sett Oskar och Axel träna annars. :) Dock är ju er rail park i trädgården aningen vassare än den igår. ;) Kul, Oskar tyckte det!

2011-10-09 @ 11:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0